Trimmer'n

Tirsdag kl. 16:00-17:00

BodyPump

BodyPump er træning af kondition og styrke. Vi bruger et anderkendt koncept, hvor programmet jævnligt opdateres.

Onsdag kl. 15:30-16:30

Pilates

Alle kan være med til pilates, om du er nybegynder eller øvet. Formålet med pilates er at styrke vore balance, mobilitet med strækøvelser, åndedræt og ikke mindst vores core (mave/ryg)

I træningen benytter vi os af redskaber som Foam Roller, bolde, elastikker og let vægt. jeg varierede det fra gang til gang med ovennævnte redskaber dog har vi coretræning hver gang.

Jeg gælder mig til at se dig.

hilsen

Vibse

Torsdag kl. 15:45-17:15

Spinning

Spinning om torsdagen er for dig der allerede er i god form, men måske gerne vil "presses" lidt mere, men også for dig der bare ønsker at komme i gang med en effektiv og sund kredsløbstræning - Hvis du ikke har noget i mod at svede, og gerne vil i bedre form og tabe dig, så kunne spinning måske være noget for dig. Vi kører ca. 60-90 min. med høj intensivitet - men husk alle kan være med:)

 

Torsdag kl. 16:00-17:00

BodyPump

BodyPump indeholder både konditionstræning og styrketræning. Det foregår til musik og alle kan være med, da belastningen justeres efter den enkelte deltager.

Holdet er populært, så husk tilmelding i god tid.

24. april kl. 16:00-21:00

Generalforsaml.

 

Træningscentret Trimmer´n afholder Generalforsamling

onsdag d. 24. april 2024 kl. 16.00.

Sted: Mødesalen. Efterfølgende middag i kantinen.

Dagorden er ophængt i Trimmeren.

Tilmelding på hjemmesiden via hold, eller på blanket som lægges i postkassen i Trimmer´n 

Vh Bestyrelsen.

Hold

  • ...
  • BodyPump 16. apr kl. 16:00 🙋 11

    BodyPump er træning af kondition og styrke. Vi bruger et anderkendt koncept, hvor programmet jævnligt opdateres.

    Pilates 17. apr kl. 15:30 🙋 12

    Alle kan være med til pilates, om du er nybegynder eller øvet. Formålet med pilates er at styrke vore balance, mobilitet med strækøvelser, åndedræt og ikke mindst vores core (mave/ryg)

    I træningen benytter vi os af redskaber som Foam Roller, bolde, elastikker og let vægt. jeg varierede det fra gang til gang med ovennævnte redskaber dog har vi coretræning hver gang.

    Jeg gælder mig til at se dig.

    hilsen

    Vibse

    Spinning 18. apr kl. 15:45 🙋 0

    Spinning om torsdagen er for dig der allerede er i god form, men måske gerne vil "presses" lidt mere, men også for dig der bare ønsker at komme i gang med en effektiv og sund kredsløbstræning - Hvis du ikke har noget i mod at svede, og gerne vil i bedre form og tabe dig, så kunne spinning måske være noget for dig. Vi kører ca. 60-90 min. med høj intensivitet - men husk alle kan være med:)

     

    BodyPump 18. apr kl. 16:00 🙋 11

    BodyPump indeholder både konditionstræning og styrketræning. Det foregår til musik og alle kan være med, da belastningen justeres efter den enkelte deltager.

    Holdet er populært, så husk tilmelding i god tid.

    BodyPump 23. apr kl. 16:00 🙋 12

    BodyPump er træning af kondition og styrke. Vi bruger et anderkendt koncept, hvor programmet jævnligt opdateres.

    Pilates 24. apr kl. 15:30 🙋 8

    Alle kan være med til pilates, om du er nybegynder eller øvet. Formålet med pilates er at styrke vore balance, mobilitet med strækøvelser, åndedræt og ikke mindst vores core (mave/ryg)

    I træningen benytter vi os af redskaber som Foam Roller, bolde, elastikker og let vægt. jeg varierede det fra gang til gang med ovennævnte redskaber dog har vi coretræning hver gang.

    Jeg gælder mig til at se dig.

    hilsen

    Vibse

    Generalforsaml. 24. apr kl. 16:00 🙋 6

     

    Træningscentret Trimmer´n afholder Generalforsamling

    onsdag d. 24. april 2024 kl. 16.00.

    Sted: Mødesalen. Efterfølgende middag i kantinen.

    Dagorden er ophængt i Trimmeren.

    Tilmelding på hjemmesiden via hold, eller på blanket som lægges i postkassen i Trimmer´n 

    Vh Bestyrelsen.

    Spinning 25. apr kl. 15:45 🙋 0

    Spinning om torsdagen er for dig der allerede er i god form, men måske gerne vil "presses" lidt mere, men også for dig der bare ønsker at komme i gang med en effektiv og sund kredsløbstræning - Hvis du ikke har noget i mod at svede, og gerne vil i bedre form og tabe dig, så kunne spinning måske være noget for dig. Vi kører ca. 60-90 min. med høj intensivitet - men husk alle kan være med:)

     

    BodyPump 25. apr kl. 16:00 🙋 9

    BodyPump indeholder både konditionstræning og styrketræning. Det foregår til musik og alle kan være med, da belastningen justeres efter den enkelte deltager.

    Holdet er populært, så husk tilmelding i god tid.

    BodyPump 30. apr kl. 16:00 🙋 8

    BodyPump er træning af kondition og styrke. Vi bruger et anderkendt koncept, hvor programmet jævnligt opdateres.

    Pilates 1. maj kl. 15:30 🙋 6

    Alle kan være med til pilates, om du er nybegynder eller øvet. Formålet med pilates er at styrke vore balance, mobilitet med strækøvelser, åndedræt og ikke mindst vores core (mave/ryg)

    I træningen benytter vi os af redskaber som Foam Roller, bolde, elastikker og let vægt. jeg varierede det fra gang til gang med ovennævnte redskaber dog har vi coretræning hver gang.

    Jeg gælder mig til at se dig.

    hilsen

    Vibse

    Spinning 2. maj kl. 15:45 🙋 0

    Spinning om torsdagen er for dig der allerede er i god form, men måske gerne vil "presses" lidt mere, men også for dig der bare ønsker at komme i gang med en effektiv og sund kredsløbstræning - Hvis du ikke har noget i mod at svede, og gerne vil i bedre form og tabe dig, så kunne spinning måske være noget for dig. Vi kører ca. 60-90 min. med høj intensivitet - men husk alle kan være med:)

     

    BodyPump 2. maj kl. 16:00 🙋 7

    BodyPump indeholder både konditionstræning og styrketræning. Det foregår til musik og alle kan være med, da belastningen justeres efter den enkelte deltager.

    Holdet er populært, så husk tilmelding i god tid.

    BodyPump 7. maj kl. 16:00 🙋 5

    BodyPump er træning af kondition og styrke. Vi bruger et anderkendt koncept, hvor programmet jævnligt opdateres.

    Pilates 8. maj kl. 15:30 🙋 5

    Alle kan være med til pilates, om du er nybegynder eller øvet. Formålet med pilates er at styrke vore balance, mobilitet med strækøvelser, åndedræt og ikke mindst vores core (mave/ryg)

    I træningen benytter vi os af redskaber som Foam Roller, bolde, elastikker og let vægt. jeg varierede det fra gang til gang med ovennævnte redskaber dog har vi coretræning hver gang.

    Jeg gælder mig til at se dig.

    hilsen

    Vibse

  • ...
  • <april 2024>
    mationtofr
    25262728293031
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293012345

    Aktiviteter

    BodyPump

    BodyPump indeholder både konditionstræning og styrketræning. Det foregår til musik og alle kan være med, da belastningen justeres efter den enkelte deltager.

    Holdet er populært, så husk tilmelding i god tid.

    Pilates
    Spinning
    Copyright © 2008-2024 Trimmern. All Rights Reserved. Trimmern - Nordsjællands Hospital - Hillerød - Dyrehavevej 29 - 3400 Hillerød - tlf: 48294748